مالیات خانه لوکس
مالیات ارزان برای خانه‌های لاکچری!
24 اکتبر 2021
کمیسیون اقتصادی و تخلفات امور مالیاتی
25 اکتبر 2021
بدهی مالیاتی پرسپولیس

پس از رایزنی صدری با سازمان امور مالیاتی؛ بدهی مالیاتی ۳۰۰ میلیارد تومانی پرسپولیس به حالت تعلیق درآمد

در جلسه سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، مشکل بدهی مالیاتی پرسپولیس بررسی شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشست سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، بدهی ٣٠٠ میلیارد تومانی باشگاه بابت مالیات و جرائم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و مقرر شد به منظور بررسی آن تا چند ماه به صورت تعلیق درآید.

همچنین مقرر شد با مذاکرات صورت گرفته و تشکیل کارگروه تخصصی برای ارائه مدارک مثبته به سازمان مالیاتی کشور، این رقم سنگین بازنگری شده. و کاهش چشمگیری پیدا کند.

بدهی مالیاتی پرسپولیس با تشخیص سازمان امور مالیاتی برای بدهی اصل و جرائم مالیات از سال ۱۳۸۰ تاکنون محاسبه شده. که به واسطه آن، حساب‌های باشگاه مسدود شده بود و بعد از ۳ ماه تلاش و پیگیری صدری، حساب‌های باشگاه باز شد.

تعلیق بدهی مالیاتی پرسپولیس

واژه شناسی این خبر (پرسپولیس تهران):

باشگاه پرسپولیس یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است. و مالکش وزارت ورزش و جوانان است.
پرسپولیس پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده. در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است. و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. این باشگاه یکی از پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در ایران و آسیا است. و شهرآورد این تیم با استقلال ، مهم‌ترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا ، پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده‌است. و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند. شبکه ورزشی « ای‌اس‌پی‌ان » در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های پرهوادار آسیا، باشگاه پرسپولیس را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد.

منبع

موسسه مشاوره مالیاتی آریا حساب آترینا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع