قاضی آمریکایی حکم انتشار اسناد مالیاتی ترامپ را صادر کرد
23 ژانویه 2021
آپارتمانهای خالی مسکن مهر پردیس ، مشمول جرایم مالیاتی خواهند شد / فوری
25 ژانویه 2021

میریونس جعفری گفت: مالک یکی از چاپخانه‌های کوچک مجبور شد خانه اش را بفروشد تا مالیات خود را پرداخت کند. برای فلان واحد کوچک، ۵۰۰ میلیون مشخص کرده‌اند.

برای بررسی «اقتصاد صنعت چاپ و بسته‌بندی» به محل این اتحادیه رفته بودیم اما در عمل از موضوعات بسیار مهم‌تری، رمزگشایی شد. علت اصلی گرانی نجومی کاغذ در چند سال اخیر چه بود؟ به نظر می‌رسد که اکنون پاسخ سوال خود را می‌دانیم. از قرار معلوم، سیاست‌گذاری اشتباه دولتی‌ها، هزینه گزافی به صنعت چاپ و بسته‌بندی و منابع مالی کشور تحمیل کرده است. امیدواریم که متولیان از این تجربه تلخ و پرهزینه، درس‌های را که باید، گرفته باشند.

گفتگوی مفصلی از آب درآمد پس آن را در چند نوبت منتشر می‌کنیم. با گسترش نیوز همراه باشید.استقبال بی‌نظیر از رویداد نوزدهمنمایشگاه امسال را برگزار کنیم یا نه؟ این سوال و دغدغه مهم، مدت ها، ذهن اهالی صنف چاپ و بسته بندی را به خود مشغول کرده بوده اما به تعبیر خزانه‌دار اتحادیه، ریاست اتحادیه ریسک کردو رویداد نوزدهم صنعت چاپ چندی پیش پیش برگزار شد. و نتیجه فراتر از انتظار بود: استقبال فوق‌العاده حرفه‌ای و متخصص‌های این صنعت از نمایشگاه. شنیدن این خبر از زبان اعضای اتحادیه آن هم در دوره‌ای که بیشتر اخبار مربوط به این صنعت مادر، ناخوشایند است جای خوشحالی و امیدواری دارد. اما امید به تنهایی کافی نیست؛ موانع بسیاری وجود دارد که باید برطرف شوند.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع