وایپو
سازمان مالکیت معنوی و ثبت ۴۸ نشانه جغرافیایی
18 اکتبر 2021
قانون مالیات
قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده راه اندازی شد
18 اکتبر 2021
محمد مخبر

ابلاغ مصوبه تعیین رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با امضای معاون اول رئیس‌جمهور صورت گرفت

مصوبه مربوط به تعیین رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت. مصوبه مربوط به تعیین رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با امضای«محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، داود منظور را به عنوان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تعیین کرد.

منظور متولد ۱۳۴۳ در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقصادی، گرایش اقتصاد سنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (۱۳۷۹) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق(ع) (۱۳۶۹) است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با امضای معاون اول رئیس‌جمهور صورت گرفت

وی پیش از این قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی و امور مجامع شرکت مادرتخصصی توانیر (۱۳۹۷-۱۳۹۳). معاون وزیر نیرو در برنامه ریزی و امور اقتصادی (۱۳۹۰-۱۳۸۸).  معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی (۱۳۹۲-۱۳۹۱). معاون برنامه ریزی در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور (۱۳۹۱-۱۳۹۰). معاون برنامه ریزی در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور (۱۳۹۱-۱۳۹۰). مشاور اقتصادی وزیر نیرو (۱۳۹۳-۱۳۹۲). دبیر کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران و نماینده کشور در شورای جهانی انرژی از سال ۱۳۸۵ تاکنون) و مشاور رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی (۱۳۹۳-۱۳۹۲) بوده است.

ریاست ستاد اجرایی فرمان امام

محمد مخبر از سال ۱۳۸۶ تا کنون ریاست ستاد اجرایی فرمان امام را بر عهده دارد. خبرگزاری رویترز در گزارشی ستاد اجرایی فرمان امام که تحت مدیریت مخبر است را «بازوی مالی» و «امپراتوری عظیم اقتصادی» توصیف کرد. که کنترل آن در دستان سیدعلی خامنه‌ای است.

محمد مخبر، مدیرعاملی شرکت مخابرات خوزستان، معاونت استانداری خوزستان، ریاست هیئت مدیره بانک سینا، معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان را به ترتیب در سابقه خود دارد.

موسسه مشاوره مالیاتی آریا حساب آترینا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع