مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: اشخاص حقیقی خریدار سکه از بانک مرکزی که در سال ۹۹ نسبت به دریافت تا ۱۰۵ قطعه سکه اقدام کرده اند، مشمول مالیات مقطوع می شوند.
11 می 2021
با اجرای دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اجرای ماده ۳ آئین نامه اجرایی تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیاتهای مستقیم
12 می 2021

برچیده شدن فساد اقتصادی با شفاف سازی در فعالیتهای اقتصادی و تأکید بر نقش اطلاعات و داده ها در فرایند مالیات ستانی است. با اجرای دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اجرای ماده ۳ آئین نامه اجرایی تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیاتهای مستقیم بساط سوءاستفاده از نزدیک به ۴میلیون دستگاه کارتخوان اجاره‌ای و فاقد هویت در کشور جمع می شود، کارتخوان‌هایی که در نبود نظارت دستگاه‌های متولی، فرصت مناسبی برای دور زدن قوانین مالیاتی برای فعالان اقتصادی به وجود آورده است. از این ‌پس با هماهنگی بانک مرکزی فرایند ارائه دستگاه‌های کارتخوان به صورتی خواهد بود که ابتدا سازمان امور مالیاتی وضعیت پرونده مالیاتی صاحبان این دستگاه‌ها را مشخص و تأیید کند و سپس دستگاه به این افراد تحویل داده شود. به گفته وی، سازمان امور مالیاتی ساماندهی دستگاه‌های کارتخوانی که در حال حاضر به اشکال مختلف فعال هستند را نیز با همکاری بانک مرکزی در دستور کار دارد.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع