بررسی ماده ۱۴۲ قانون مالیات‌های مستقیم در نشست با وزارت اقتصاد و دارایی در آریا حساب آترینا
27 فوریه 2020
ماده ۵ – فرایند کلی ثبت معاملات و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در سامانه مؤدیان قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان
27 فوریه 2020

آیا سازمان امور مالیاتی در رابطه با ادارات امور مالیاتی شهرستان های درگیر با ویروس کرونا تمهیداتی اندیشیده است ؟

?ادارات امور مالیاتی از جمله مکان های با رفت و آمد زیاد شناخته می شود ، تا آنجا که دیده می شود در این ایام که برخی استانها و شهرستان ها درگیر شیوع ویروس کرونا هستند ، این ادارات همچنان فعال و به انجام امورات مالیاتی ( پاسخ به مودیان و رسیدگی مالیاتی ) مبادرت می نمایند .

?تنها اقدام پیشگیرانه از ناحیه خود کارمندان و همکاران مالیاتی شامل ماسک و دستکش بوده که آنرا هم با هزینه خود در این ایام که راحت نمی توان فراهم نمود تهیه کرده اند .

?شنیده شده برخی ادارات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تمهیداتی همچون مجهز نمودن کارمندان به مواد ضدعفونی کننده و دستکش های یک بار مصرف و ماسک نموده و کارمندان را موظف به استفاده از آن نموده اند.

?این در حالی است که تا امروز ظهر سه شنبه ۶ بهمن ماه حتی هیچ اطلاعیه و دستور درون سازمانی جهت چگونگی رفتار کارمندان حاضر در سالن ها از جمله سالن های امور مودیان و مکانیزه نقل و انتقال که بیشترین مراجعه کنندگان را دارد و نحوه اقدامات پیشگیرانه صادر و ابلاغ نشده است .سازمان امور مالیاتی کرونا ویروس

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع