⭕️ اعطای تسهیلات بانکی فقط از یک مبلغی به بالاتر باشد نیاز به استعلام و اخذ گواهی مالیاتی می باشد
18 جولای 2020
قانون مالیاتهای مستقیم ? بند ۹ از ماده ۱۴۸
19 جولای 2020

آمارهای رسمی دولت چین نشان می دهد درآمد مالیاتی این کشور در شش ماه نخست سال جاری میلادی ۸.۲ تریلیون یوان بوده که نسبت به سال گذشته ۱۱.۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، آمارهای رسمی دولت چین نشان می دهد که درآمد این کشور در ماه ژوئن نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۳.۲ درصد رشد داشته است. این در حالی است که براساس داده های منتشر شده از سوی وزارت دارایی چین، درآمد این کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۰ به نسبت مدت مشابه در سال گذشته ۱۰.۸ درصد کاهش یافته و به ۹.۶۲ تریلیون یوان (حدود ۱.۳۷ تریلیون دلار) رسیده است.

درآمد مالیاتی این کشور در شش ماه نخست سال جاری میلادی ۸.۲ تریلیون یوان بوده که نسبت به سال گذشته ۱۱.۳ درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده، بزرگترین منبع درآمد این کشور، نسبت به سال گذشته ۱۹.۱ درصد کاهش داشته است. آمار تفکیکی نشان می دهد که دولت مرکزی چین در مدت شش ماه نزدیک به ۴.۴۳ تریلیون یوان درآمد جمع آوری کرده است ، که در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است ، در حالی که دولت های محلی با درآمد ۵.۱۸ تریلیون یوان شاهد کاهش درآمد به میزان ۷.۹ درصد بودند.

داده های روز جمعه همچنین نشان می دهد که هزینه های مالی این کشور ۵.۸ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته و به ۱۱.۶۴ تریلیون یوان رسیده است. اقتصاد چین پس از مهار شیوع کرونا ویروس، به تدریج کار و تولید را دوباره از سر گرفت. براساس داده های سازمان ملی آمار چین، تولید ناخالص داخلی این کشور پس از کاهش ۶.۸ درصدی در سه ماهه اول سال جاری میلادی، در سه ماهه دوم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳.۲ درصد افزایش یافته است.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع