کاهش قیمت کالا نیازمند اصلاح نظام مالیاتی و گمرکی است
2 آگوست 2020
افزایش میزان معافیت مالیاتی اصناف/ معافیت‌ها ۶۰برابر شد
2 آگوست 2020

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه با ارائه توضیحاتی در خصوص روند برگزاری جلسات کمیته اصلاح ساختار بودجه گفت: تاکنون جلسات این کمیته به صورت پیوسته برگزار شده است و ما تقریبا به صورت روزانه دو جلسه داریم تا بتوانیم در این هفته بحث مربوط به مواردی که باید در اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ شود را به اتمام برسانیم.

وی افزود، در جلساتی که بین سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌ها گذاشته شده، تعدادی از احکام را برای موضوع اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ جمع‌بندی کرده‌اند. موضوعاتی که تا به الان مورد بررسی قرار گرفته شامل ۶ بحث مفصل در مورد منابع (از جمله مالیات‌ها)، مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت، سامانه ستاد و هزینه‌های دولت بحث شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص سامانه ستاد ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) بحث مفصلی انجام و قرار شد اصلاحیه‌ای برماده ۵۰ قانون دائمی اعمال شود همچنین در خصوص موضوع هزینه‌ها بحث شد. یک مقداری موضوع انضباط مالی دولت و موضوع هزینه ها و به اصطلاح کاهش سرفصل های بودجه بود. اینها مباحثی بودند که تا به الان در مورد بودجه بحث شده است که البته به احکامی نیز رسیده‌ایم.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع