استعلام مالیاتی صورت گرفته درباره نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد
27 فوریه 2020
فعالیتهای مشمول معافیت کشاورزی ماده ٨١ قانون مالیات مستقیم درآمد فعالیتهای ذیل از مالیات معاف
27 فوریه 2020
مالیات تبلیغات گوگل

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده است شرکت‌هایی که تبلیغات خود را توسط خدمات تبلیغاتی گوگل انجام می‌دهند، ۵۰ درصد کل مبلغ پرداختی را مالیات دهند.

?مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دریافت مالیات از شرکت‌هایی که در سامانه‌ی برخط خارجی مانند گوگل به تبلیغ کالا یا خدمات خود می‌پردازند را مطرح کرده است. این پیشنهاد در اصلاحیه‌ی بند الحاقی ۱ تبصره‌ی ۱۵ مصوبه‌ی کمیسیون تلفیق لایحه‌ی بودجه ۹۹ مبنی بر «اخذ عوارض از خدمات دیجیتالی» مطرح شده است.

?مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در ادامه پیشنهاد داده است اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات مخابراتی علاوه‌ بر قیمت هر پیامک مبلغ ۱۰ ریال از خدمات مزبور دریافت و به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۶۰۱۵۴ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کنند.

?همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی که تبلیغات خود را توسط خدمات تبلیغاتی شرکت گوگل انجام می‌دهند موظف هستند ۵۰ درصد کل مبلغ پرداختی به این شرکت یا نمایندگان آن را به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۶۰۱۵۴ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کنند.

?همچنین در این اصلاحیه آمده که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است ضمن شناسایی و تهیه‌ی فهرست این شرکت‌ها آن‌ها را به سازمان امور مالیاتی معرفی کند.مالیات تبلیغات گوگل

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع