معیشت مردم
معیشت مردم – اولویت اصلی دولت در حوزه اقتصادی
2 نوامبر 2021
دستگاه قضائی
اموال نامشروع مسئولان قابل پیگیری است
4 نوامبر 2021
جریمه مالیات

شهرداری بندرعباس ۷۰ میلیارد تومان جریمه مالیات می شود

بندرعباس – عضو شورای شهر بندرعباس گفت: پرونده‌ای در هیات تجدید نظر مالیاتی استان قرار دارد. که تا کنون به نتیجه نرسیده است. اگر این موضوع حل نشود۷۰میلیارد تومان جریمه مالیات به شهرداری تحمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری بعدازظهر سه‌شنبه در یازدهمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: جناب آقای دوستی استاندار هرمزگان مردم هرمزگان انتظار دارند سرزمین‌شان دستخوش تصمیمات ناعادلانه مدیران نشود.

شهرداری بندرعباس ۷۰ میلیارد تومان جریمه مالیاتی می شود

وی با اشاره به الحاق معدن فاریاب شهرستان رودان به استان کرمان، عنوان کرد:

امروزه زمزمه‌های الحاق روستاهای پارسیان نیز شنیده می‌شود. از استاندار هرمزگان درخواست داریم که ضمن دوستی با مردم هرمزگان با آب و خاک هرمزگان نیز دوست باشد. و از تجزیه هرمزگان جلوگیری کند.

عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به رای قاطع شورای شهر برای انتخاب شهردار، ابراز داشت:

جناب آقای نوبانی با حل چالش‌های بندرعباس که سال‌های متوالی گریبان گیر مردم بوده. وظیفه خود را انجام دهید.

وی تصریح کرد:

امیدوارم شهردار بندرعباس به خدمت پشت میزی پشت پا زده و نه با چکمه‌های نمایشی بلکه با پاهای عریان و تیم‌های مدیریتی که از هرگونه سلایق شخصی و سیاسی به دور هستند در جهت توسعه عمران و آبادی شهری گام بردارد.

حجت‌الاسلام حیدری تصریح کرد: از شهرداری جدید درخواست داریم که در انتخاب مدیران از مشورت‌های اعضای شورای شهر نیز استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد:

استرداد ارزش افزوده موضوع تبصره هفت ماده ۱۷ در سال ۱۳۹۷ در هیات تجدید نظر مالیاتی استان قرار دارد که تا کنون به نتیجه نرسیده است. اگر این موضوع حل نشود ۷۰ میلیارد تومان جریمه به شهرداری تحمیل می‌شود.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: عدم توجه به بافت فرسوده شهر و عدم توزیع مناسب سرانه فرهنگی، عدم وجود اماکن ورزشی و فرهنگی در شهرک پیامبر اعظم و عدم وجود پارک بانوان مناسب از جمله مشکلات شهری در حوزه عمرانی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب حل شوند.

موسسه مشاوره مالیاتی آریا حساب آترینا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع