بازپرداخت تسهیلات
زیرساخت‌های گردشگری – تعلیق حساب‌ مالیاتی
5 نوامبر 2021
۱- دوره تشکیل پرونده مالیاتی و کد اقتصادی
10 نوامبر 2021
تولید مسکن

وام ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی مسکن برای بار دوم به بانکها ابلاغ شد

بانک مرکزی مصوبه شورای پول و اعتبار درخصوص تسهیلات ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی را ذیل قانون جهش تولید مسکن به بانک ها ابلاغ کرد. این وام پیش از این ذیل قانون بودجه امسال ابلاغ شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بانک مرکزی مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص تسهیلات ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی را ذیل قانون جهش تولید مسکن به بانک‌ها ابلاغ کرد. این وام پیش از این ذیل قانون بودجه امسال ابلاغ شده بود.

وام ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی مسکن برای بار دوم به بانکها ابلاغ شد

تسهیلات نهضت ملی مسکن

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ۱۰ آبان ماه در نشست پدافند غیر عامل در شهرسازی درباره تسهیلات ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی ذیل قانون جهش تولید مسکن گفته بود.

آخرین جلسه‌ای که دیروز با رئیس بانک مرکزی داشتیم. قرار شد امروز به همه بانک‌های کشور تسهیلات نهضت ملی مسکن ابلاغ شود. به گفته وی، همه بانک‌ها مکلف به تخصیص ۲۰ درصد سهم تسهیلات کشور معادل ۳۶۰ هزار میلیارد تومان در سال به بخش مسکن شده‌اند. این موضوع قانون است. و چنانچه بانکی این تکلیف را اجرا نکرد. ۲۰ درصد جریمه مالیاتی می‌شود. بانک‌ها موظفند این تخصیص سهم را اجرا کنند.ن

وام ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی جهش تولید مسکن دیروز ابلاغ شد

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفته است. بانک مرکزی روز گذشته (یکشنبه ۱۶ آبان) این تسهیلات را به بانک‌های عامل ابلاغ کرده است.

بر اساس تصمیمات گرفته شده در شورای پول و اعتبار، سقف فردی تسهیلات قانون جهش تولید مسکن در تهران ۴۵۰ میلیون تومان، شهرهای بالای ۱ میلیون نفر ۴۰۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهرهای کشور ۳۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بر این اساس ۲۷ بانک عامل باید بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ سیصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت مسکن را به متقاضیان پرداخت کنند.

موسسه مشاوره مالیاتی آریا حساب آترینا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع