آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل و مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار
30 ژوئن 2021
برخورداری از هر نوع تسهیلات، منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی است
8 جولای 2021

جرائم قابل بخشش اعم از جرائم موجود در بخش مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده است. وی با اشاره به اینکه شرط استفاده از بخشودگی اخیر، پرداخت مانده بدهی قطعی مالیاتی اعم از اصل بدهی، جرائم غیر قابل بخشش و آن بخش از جرائمی است که با بخشودگی آن موافقت نشده است، افزود: سقف بخشودگی مالیاتی سال ۱۴۰۰ برای هر دوره یا سال مالیاتی در هر منبع، حداکثر تا مبلغ ۶۰میلیارد ریال است .

مدیرکل دستگاه مالیاتی استان آذربایجان‌غربی در بیان جزئیات بخشودگی اخیر سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: مؤدیانی که برگ قطعی مالیاتی آنها از تاریخ ۱۳۹۹.۰۴.۰۱ به بعد ابلاغ شده باشد چنانچه حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ برگ قطعی، مانده بدهی مالیاتی خود را بپردازند، مشمول بخشودگی ۱۰۰درصدی می شوند.

کوماسی ادامه داد: مؤدیانی نیز که برگ قطعی آنها تا پایان خرداد سال ۱۳۹۹ به آنها ابلاغ شده باشد، در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰، مشمول بخشودگی ۷۰ درصدی جرائم قابل بخشش مالیاتی قرار می‌گیرند. وی افزود: پس از مهلت های تعیین شده، به ازای هر ماه تاخیر در پرداخت مانده بدهی قطعی، ۲ درصد از مبلغ بخشودگی تا پایان سال کسر می شود. کوماسی تاکید کرد: مؤدیان مالیاتی جهت برخورداری از فرصت بخشودگی ایجاد شده باد درخواست بخشودگی جرائم را به ادارات امور مالیاتی ذیربط تسلیم کنند .

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع