امکان تکمیل سوابق و پرداخت حق بیمه شاغلان پاره وقت فراهم شد
10 نوامبر 2020
درامد های مالیاتی ۳۵ درصد بیشتر شد
14 نوامبر 2020

در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: پروژه های اقدام ملی مسکن در سه مرحله در حال پیشرفت است و استان های پیشتاز خانه هایشان را به مردم تحویل دادند و بقیه هم برای ۴۰۰ هزار واحد، در دست اجراست و در مراحل مختلف به سر می برد.

انشالله مردم پول هایشان را پرداخت کنند که پروژه ها سریع تر به ثمر برسد و شاهد باشیم که در خانه هایشان مستقر می شوند. او در خصوص کنارگذر جنوبی تهران نیز اعلام کرد: انشاالله این کنارگذر را در هفته های آینده افتتاح خواهیم کرد.

این پروژه یکی از اقدامات بزرگ و مهم دولت است که برای رفاه مردم و تسهیل در حمل و نقل، صورت گرفته است و این آزادراه، حدودا ۱۶۰ کیلومتری که از آبیک تا گرمسار ادامه دارد، ترافیک استان های تهران، البرز و قزوین و دسترسی ها به راه های شریانی شمال و جنوب کشور را تسهیل می کند و آماده هستیم که انشاالله با افتتاح آن شاهد رضایتمندی حداکثری کسانی باشیم که از اتوبان کرج-قزوین، استفاده می کنند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت پروتکل های بهداشتی در خطوط هوایی نیز گفت: نظارت پروتکل‌های بهداشتی در سازمان هواپیمایی کشور به صورت مستمر انجام می‌شود. او در خصوص گران فروشی برخی آژانس های هوایی نیز گفت: تاکنون گزارشات مستندی در خصوص عدم رعایت قیمت ها دریافت نکرده ایم، ضمن اینکه بررسی های کارشناسی در سازمان هواپیمایی کشوری همچنان در جریان است و موضوعی که این در هفته های اخیر مورد بحث قرار گرفت این بود که کنترل ها تشدید شود و اجازه ندهیم که پرواز چارتری، وجود داشته باشد.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع