شرایط هزینه قابل قبول مالیاتی آئین نامه اجرایی احراز شروط سه گانه موضوع بند (۹) ماده ۱۴۸اصلاحی
28 فوریه 2020
با توجه به حکم بند ل ماده ۱۳۹ قانون مالیاتهای مستقیم و آنچه که در آیین نامه اجرایی این ماده در
28 فوریه 2020

اقدامات در راستای مبارزه با ویروس کورونا

?جلسه توجیهی رعایت بهداشت و نظافت محیط های اداری جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا برای کلیه نیروهای خدماتی ادارات امورحسابرسی مالیاتی سطح استان اصفهان با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان برگزار شد. 

?در این جلسه آقای مهدلو ضمن تاکید بر لزوم رعایت بهداشت و نظافت در مجموعه ادارات بیان داشتند: با توجه به جدی بودن موضوع نظافت در ادارات ضمن تدوین و توزیع جزوات آموزشی، کلیه ملزومات مورد نیاز تهیه و در اختیار همکاران قرار میگیرد.

?در این جلسه که با هماهنگی سازمان نظام پزشکی اصفهان برگزار شد نکات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، علایم، گسترش و درمان آن توسط مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان نیز آموزش داده شد شایان ذکراست توزیع ماسک ودستکش یکبار مصرف وهمچنین نصب دستمال کاغذی در کلیه مبادی ورودی ادارات امورحسابرسی مالیاتی اصفهان انجام شده و توزیع بسته های آموزشی متضمن بروشورها وجزوات آموزشی مقابله با کرونا در سطح همکاران نیز انجام شده است.

?دراین جلسه آقای علیخانی رئیس اداره روابط عمومی نیز بااشاره به لزوم رعایت بهداشت در تمامی زمانها ومکانها بر همراهی کلیه پرسنل بالاخص پرسنل خدماتی در ایجاد فضای سالم و تمیز جهت ارائه خدمات مطلوب به مودیان مالیاتی تاکید نمودند .

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع