مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: زنجان استانی است که در آن شرکت صوری و کاغذی وجود ندارد.
17 فوریه 2020
مالیات ارزش‌افزوده صادرکنندگان برای صادرات سال ۹۷ را ابلاغ کرد. در متن این بخشنامه آمده است:
17 فوریه 2020

نصب کارت خوان انطباقی با حرفه مالیات وکالت دادگستری ندارد اما کانون وکلا عمل به قانون را لازم الاجرا و منطقی می داند.

? رییس کانون وکلای دادگستری مرکز طی مصاحبه ای با روابط عمومی کانون وکلای مرکز در مورد فراخوان نصب سامانه پایانه فروشگاهی و پیامک های ارسالی گفت:

?کانون وکلا ضمن تایید ضرورت شفاف سازی بر درآمدهای مودیان مالیاتی ، تکلیف و حدود ان را در راستای قانون ، لازم الاجرا و منطقی می داند. حال انکه با توجه به ماهیت حرفه وکالت دادگستری نصب کارت خوان انطباقی با این حرفه ندارد و مستلزم حکم قانونی نیز می باشد.

?مخصوصاً بر فرض تجویز قانون نیز، اگر سازمان مالیاتی در پی اجرای آن هستند باید دستور العمل دقیق قابل اجرا ان در نصب کارت خوان و نحوه وصول از این طریق را با همکاری سازمان مربوطه (کانون های وکلای دادگستری) تهیه می نمودند.

?اینکه در پاسخ به کانون مرکز اعلام شود با نماینده اسکودا در مورد نصب کارت خوان توافق شده است صرفنظر از درستی یا نادرستی این خبر و تکذیب آن از سوی اسکودا، تاکید می نماییم که اسکودا از طرف این کانون وکلا و وکلای دادگستری سمتی ندارد.

?سیاست کانون وکلای دادگستری قبل از توسل به مراجع قضایی، حل این مشکل از طریق جلسات راهبردی با وزارت امور اقتصادی و دارایی و حل اختلاف دیدگاه ها است که در این راستا، جلسه ای نیز روز دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ در آن مرجع خواهیم داشت.

?همکاران ارجمند اطمینان داشته باشند این هیات مدیره از حقوق قانونی صنف دفاع نموده و این امر را پیگیری خواهد کرد.

مالیات وکالت

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع