گواهی سوء پیشینه
گواهی سوء پیشینه یعنی چه | کاربرد و ویژگی ها و توضیحات جامع و کامل +عکس
9 آوریل 2019
جرایم ارزش افزوده طبق ماده ۲۲ و ۲۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده | توضیحات جامع و کامل
چک در معاملات چگونه دردسر ساز می شود؟ نکته های ساده اما مهم در خصوص چک
11 آوریل 2019
سیل در گلستان تخفیف مالیاتی سیل زدگان

سیل در گلستان تخفیف مالیاتی سیل زدگان

سیل در گلستان تخفیف مالیاتی سیل زدگان
سیل در گلستان تخفیف مالیاتی سیل زدگان

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران : هنوز مصوبه ای به صورت قطعی برای تخفیف در مالیات سیل زدگان صنوف در نظر گرفته نشده و قطعا در روزهای آینده جلساتی را با سازمان امورمالیاتی درخصوص تخفیف در مالیات سیل زدگان این واحدها خواهیم داشت و تصمیات لازم گرفته خواهد شد.

? محمدرضا جعفریان در گفت وگو با خبرنگار اصناف ایران افزود: بنا بر ماده ۱۶۵ قانون مالیات های مستقیم کلیه صنوف مناطق سیل زده که واحدهای صنفی شان تخریب شده و یا سرمایه خود را از دست داده اند تا شش ماه فرصت دارند تا به سازمان امورمالیاتی منطقه خود مراجعه کنند و فرم های اظهارنامه را با توجه به میزان خساراتی که داشته اند پر کرده و ارائه دهند.

? وی تصریح کرد: بعد از بررسی آسیب ها و خسارت های وارده به مناطق سیل زده هیاتی با توجه به وسعت سیل در این مناطق تشکیل خواهد شد و قطعا تخفیف مالیاتی برای صنوف آسیب دیده اعمال خواهد شد.

? جعفریان اظهارکرد: با توجه به وسعت سیل در برخی از مناطق کشور اتاق اصناف ایران به طور حتم پیگیر مالیات صنوف خسارت دیده خواهد بود و تا جایی که امکان داشته باشد تخفیف و معافیت مالیاتی را برای این صنوف اعمال خواهید کرد و دولت نیز باید برای سرمایه از دست رفته این واحدها تسهیلاتی با بازه زمانی مشخص برای صنوف خسارت دیده در نظر بگیرد.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع