پرسش و پاسخ مالیاتی منظور از # اعتبار مالیاتی در ارزش افزوده چیست؟
15 فوریه 2020
? نقد رای دیوان عدالت و معافیت حق تمبر مشاوران مالیاتی
15 فوریه 2020

شرایط پذیرش اظهار نامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ در اجرای ماده ۹۷ قانون مالیات های مستقیم : ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به مفاد ماده ۹۷ قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۳۱/۴/۹۴ تعیین درآمد مشمول مالیات اظهارنامه عملکرد سال ۱۳۹۸ از روش علی الراس به روش پذیرش اظهارنامه همخوان با اطلاعات پایگاه نظام مالیاتی تغییر می یابد. 

?وی افزود :چنانچه اظهارنامه مالیاتی توسط مودی محترم مالیاتی به صورت شفاف و با رعایت مقررات تنظیم و در موعد مقرر تسلیم سازمان امور مالیاتی کشور شود و اطلاعات مندرج در آن منطبق با بانکهای اطلاعاتی سازمان باشد بدون رسیدگی مورد پذیرش و برگهای قطعی آنها صادر خواهد شد. 

?ملکشاهی در ادامه بیان داشت : سازمان امور مالیاتی با استناد به ماده ۹۷ ق.م.م می تواند تعدادی از اظهارنامه های مالیاتی دریافتی را با توجه به معیارها و شاخص ها و نیز میزان ریسک پذیری آنها بصورت نمونه و سیستمی انتخاب و وفق مقررات مورد رسیدگی قرار دهد. 

?وی از مودیان خواست تا اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را بر اساس رویکرد جدید و واقعیت های اقتصادی موجود مبتنی بر اسناد و مدارک مثبته تنظیم و ظرف مهلت مقرر از طریق سامانه سازمان امور مالیاتی کشور( tax.gov.ir ) تسلیم نمایند. 

شرایط پذیرش اظهار نامه مالیاتی

تضمین کاهش قانونی مالیات

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع