مناطق آزاد، فرار مالیاتی انجام می‌شود و فضای یکسانی برای تولیدکنندگان داخل کشور با تولیدکنندگان این مناطق وجود ندارد.
26 ژانویه 2020
کدام بخش‌ها مالیات‌ با نرخ صفر حساب می‌شود؟ در آریا حساب آترینا
26 ژانویه 2020

کیوان کاشفی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه امروز کشور مدیون صادرکنندگان است، اظهار داشت:در ۲ سال گذشته صادرکنندگان به گونه ای تلاش کردند که ما امروز در کشور کمبود ارز را شاهد نیستیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته سال سختی برای صادرات جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: سال قبل در قانون بودجه، معافیت ارزش افزوده صادرکنندگان را منوط به تصفیه حساب خود کرد.
کاشفی توضیح داد: سه هزار میلیارد تومان در ۹ ماه سپری شده از سال جاری مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است که تنها ۲۳۰ میلیارد تومان آن به صادرکنندگان برگشت خورده است.
وی افزود: سازمان مالیاتی کشور برای بازگرداندن باقی پول به صادرکنندگان کارشکنی می کند که این موضوع برای ما مشکل ساز شده است.
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: ما قبلا از مشوق های صادراتی حرف می‌زدیم اما تنبیه های صادراتی را در کشور می بینیم
کاشفی افزود: صادرات یک فرایند است که اگر یکی از زنجیره های آن کار نکند کار به جایی نخواهیم برد؛ امروز کارشکنی ها و تنگ‌نظری ها در مسیر صادرات مشکل آفرین شده است.
وی تاکید کرد: کرمانشاه شهری صادراتی است از این رو باید شرایط را در مرزها به شکلی فراهم کنیم که صادرکنندگان به خوبی بتوانند از آن استفاده کنند.

مشاوره مالیاتی حرفه ای توسط بازنشسته مالیات

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع