کدام مشاغل باید اظهارنامه مالیاتی ارائه کنند؟
22 آگوست 2020
سازمان امور مالیاتی به خریداران سکه اولتیماتوم داد + سند
22 آگوست 2020

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تمدید بخشودگی بیمه ای و مالیاتی بخش گردشگری صورت می گیرد. قضیه چیست؟ مهدی مجیدی اظهار داشت: با توجه به آثار منفی اقتصادی کرونا برای بخش گردشگری، دولت برای حمایت از این بخش گامهای خوبی برداشته است.

وی اضافه کرد: در این راستا، سه ماهه نخست سالجاری در زمینه مالیات و بیمه حمایت هایی صورت گرفت و موجب شد که در این مدت تنها دغدغه حقوق کارکنان این مجموعه بزرگ گردشگری را داشته باشیم، اما پس از آن هزینه های دیگری نظیر مالیات و بیمه نیز افزوده شده است.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ادامه داد: با وجود کاهش شدید درآمد مجموعه غار علیصدر در ماه های اخیر، سازمان تامین اجتماعی تاخیر در پرداخت حق بیمه کارکنان را نمی پذیرد و این در حالی است که تلاش داریم کمترین آسیب ممکن به قشر کارگران این مجموعه وارد شود.

مجیدی ادامه داد: از سازمان تامین اجتماعی انتظار می رود در این شرایط کرونایی با مجموعه های گردشگری همکاری و تعامل داشته باشد و دست کم هزینه های بیمه سال جاری اینگونه مجموعه ها را با تاخیر و از سال ۱۴۰۰ دریافت کند. وی اظهار داشت: حوزه گردشگری بیشترین آسیب را از کرونا دیده و حال گردشگری با وجود گذشت ۶ ماه از شیوع ویروس کرونا خوب نیست.

وی اضافه کرد: حدود ۲۵۰ نفر در مجموعه های تحت مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر مشغول به فعالیت هستند و با وجود کاهش شدید درآمدها، اجازه ندادیم نیرویی تعدیل و معیشت آنها با مشکل مواجه شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان با اشاره به اقدامات این مجموعه در راستای تداوم حیات گردشگری در این استان یادآوری کرد: در همین زمینه تفاهم نامه همکاری با سازمان شهرداری و دهیاری های کشور با هدف اعمال تخفیف بلیت برای بازدید از غار علیصدر و اقامت در ویلاهای عباس آباد منعقد شد. مجیدی عنوان کرد: کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای بازدید از غار علیصدر و اقامت در ویلاها از تخفیف ۴۰ درصدی برخوردار می شوند و هدف از این تخفیف تبدیل شدن همدان به مقصد گردشگری است.

وی گفت: وجود آب و هوای مناسب، نزدیکی به پایتخت، وجود آزادراه و بزرگراه و خط ریلی از مزیت های همدان بشمار می رود و مسافران می توانند با بهره مندی از این مزیتها، این استان را بعنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند. مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان اظهار داشت: علاوه بر این تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش برای بازدید از غارعلیصدر با تخفیف ویژه منعقد شد و امید می رود این تفاهم نامه زمینه ای برای افزایش اقامت در همدان شود. مجیدی ادامه داد: همچنین بدنبال امضای تفاهم نامه ای با خانه مطبوعات استان همدان، تمامی خبرنگاران کشور می توانند به همراه خانواده از غارعلیصدر با ۵۰ درصد تخفیف بازدید کنند و در این راستا مدیرعامل خانه مطبوعات برخی استانها خواستار تعامل در این زمینه شده اند.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع