انتقاد وزارت بهداشت از نرخ اعلامی مالیات بر دخانیات
27 ژانویه 2020
تقدیم امتیازات عجیب به سازمان امور مالیاتی
28 ژانویه 2020

کنترل نامحسوس بیش از ۲هزار انبار کالا در تهران «سردار حسین رحیمی»، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در مورد فعالیت‎های صورت گرفته توسط پلیس برای امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: مبارزه با مفسدان ارزی یکی از موضوعات جدی برای پلیس امنیت بود. بیش از ۹۰ درصد دادگاه‎هایی که برای مفسدان ارزی در حال برگزاری است، شناسایی متهمان و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی توسط پلیس امنیت اقتصادی صورت گرفته‎ و با ده‌ها تن از کسانی که به تاراج سرمایه ارزی کشور پرداختند، برخورد کرده‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت مبارزه با قاچاق را یکی دیگر از حوزه‎های مهم دانست و افزود: برخورد با قاچاقچیان کالا از سوی پلیس بیش از ۵۲ درصد افزایش یافته و در مراکز دپو از جمله ۲هزار انبار در جنوب تهران به کنترل محسوس و نامحسوس پرداختیم و همکاران پلیس در گمرکات مستقر هستند.

او تاکید کرد: تشخیص کالای قاچاق از غیر قاچاق بر عهده گمرک است و براساس احراز آن، ما برخورد می‎کنیم.

سردار رحیمی رویکرد و هدف اصلی پلیس امنیت اقتصادی را حمایتی دانست و گفت: هدف پلیس از ایجاد ساختار جدید، تامین امنیت کسانی است که در عرصه‌های اقتصادی چه سرمایه‎گذاری داخلی و چه خارجی فعالیت می‌کنند اما بخشی از این حمایت هم شامل برخورد با معدود افرادی می‎شود که امنیت این حوزه را دچار مخاطره کرده و به فساد اقتصادی می‌پردازند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین بیان کرد: در بخش‌های مالیات و فرارهای مالیاتی فعالیت‌هایی را به تازگی آغاز کرده‎ایم و همکاران پلیس امنیت در گمرکات مستقرند تا به وزارت اقتصاد و گمرک در این زمینه کمک کنند.

او اظهار کرد: امیدواریم همه این تلاش‌ها باعث شود تا بتوانیم جلو قاچاق کالا و مفسدین اقتصادی را بگیریم.

مشاوره مالیاتی تخصصی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع