اتحادیه فوتبال آلمان مظنون به فرار مالیاتی
10 اکتبر 2020
نماینده مجلس:در بدهی مالیاتی به استقلال کمک بیشتری کردیم
12 اکتبر 2020

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بدهیهای مالیاتی رئیس جمهور این کشور را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا توصیف کرد. نانسی پلوسی در مصاحبه‌ای با روزنامه نیویورک تایمز در خصوص فرار مالیاتی دونالد ترامپ گفت به نظر می‌رسد این رئیس جمهور بیش از ۴۰۰ میلیون دلار بدهکاری دارد. به چه کسی؟ کشور‌های مختلف؟ اهرامی که آن‌ها در اختیار دارند، چیست؟ این سوالات به امنیت ملی ما برمی گردد.

نشریه تایم اخیرا در گزارشی اعلام کرد برخی مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا می‌گویند بدهی ۴۲۱ میلیون دلاری رئیس جمهور در ۴ سال آینده می‌تواند خطرات امنیت ملی را برای آمریکا ایجاد کند. مقامات سابق اطلاعاتی با استناد به گزارش اخیر روزنامه نیویورک تایمز اعلام کردند ترامپ درگیر جنگ ممیزی با سازمان امور مالیاتی است که می‌تواند ۱۰۰ میلیون دلار دیگر برای او هزینه در بر داشته باشد.

بنا به گفته این مقامات، برای شخصی که به اطلاعات طبقه بندی شده در ایالات متحده دسترسی دارد، بدهی گسترده مالی می‌تواند خطر جاسوسی اطلاعاتی را در پی داشته باشد. زیرا شخص بدهکار تمایل دارد که از نفوذ اطلاعاتی خود به عنوان اهرمی بهره گرفته و این اهرم ممکن است منجر به برخی اقدامات از جمله افشای اطلاعات یا تأثیرگذاری بر سیاست شود که به هرحال امنیت ملی آمریکا را به مخاطره می‌اندازد. روزنامه نیویورک تایمز به تازگی با استناد به اسناد مالیاتی اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که خود را یک میلیاردر موفق می‌داند در سال ۲۰۱۶ تنها ۷۵۰ دلار مالیات داده است! بر این اساس، نیویورک تایمز براساس اطلاعات موثق اعلام کرد ترامپ در سالی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است تنها ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است. وی در ۱۰ سال از ۱۵ سال اخیر هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است، زیرا به ماموران مالیاتی اعلام کرده است بیش‌تر از آنکه سود کند، در این مدت زیان دیده است.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع