شرح محاکمه ۲ تن از متهمان فرار مالیاتی و پولشویی در شیراز
8 سپتامبر 2020
میزان درآمد مالیاتی دولت در ۵ ماه نخست امسال از بورس
9 سپتامبر 2020

با ایجاد سامانه‌های موثر و پایانه‌های دقیق نظام مالیاتی باید سطوح بالاتری از عدالت مالیاتی تحقق پیدا کند. روحانی افزود: در همین راستا تلاش بر این است که در هنگام انجام تراکنش‌های مبادله کالا و خدمات بستر لازم برای فرآیند‌های مالیاتی هم فراهم شود که این امر نیازمند هماهنگی بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی است.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: سازوکار‌های دولت الکترونیک در نظام پرداخت مالیات باید به نحوی باشد که همه ذینفعان از یک سو بتوانند با استفاده از دقت و شفافی سیستم، از اطلاعات مربوط به خود مطلع شده و در زمینه مالیات سالانه خود از آن بهره گیرند و از سوی دیگر نیز اطلاعات مصرف کالا و خدمات کشور همراه با میزان جریان مالی یا اعتبارات و مالیات برای تحقق عدالت اقتصادی فراهم شود.

روحانی تصریح کرد: در این راستا باید نظام مالیاتی به طور شفاف، دقیق و بهنگام در محیط دولت الکترونیکی برای تمام مالیات دهندگان و سازمان دریافت کننده مالیات به صورت دقیق مدون باشد. در این جلسه همچنین گزارشی از وضعیت بازار خودرو و نوسانات قیمت در روز‌های اخیر ارائه شد که رئیس جمهور در این زمینه با بیان اینکه تلاش دولت همواره این بوده که با مدیریت و نظارت بر قیمت کالا‌ها و خدمات، نوسانات بازار تحت تاثیر عوامل برونزا، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار ندهد، تاکید کرد: وزارت صمت موظف است با اعمال نظارت دقیق و سریع، آرامش را به بازار خودرو بازگردانده و مانع از آشفته کردن بازار توسط دلالان و سودجویان شود.

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع