قوه قضاییه روزنامه‌ای را توقیف نکرده است / جمعی از خبرنگاران آزادی مشروط گرفتند / وضعیت فعلی ایجاب می‌کند یقه بدهکاران بزرگ بانکی و مالیاتی را بگیریم

⭕️ ترتیبات اجرایی فاز نخست طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی شامل اوراق تشخیص و قطعی عملکرد برای اشخاص حقیقی و حقوقی
10 آگوست 2020
? ارائه به موقع اظهارنامه، شرط معافیت مالیاتی است
11 آگوست 2020

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در سی و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز سه‌شنبه (۲۱ مرداد ماه) برگزار شد.

در بخش‌هایی از این نشست سخنگوی قوه قضاییه گفت: *رسانه ها باید قوانین را رعایت کنند و اگر تخلفی باشد در واحد صنفی مورد رسیدگی قرار گیرد. *هیات نظارت بر مطبوعات و وزارت ارشاد به عنوان نهادهای متولی ماموریت های قانونی خود را به نحو شایسته انجام دهند تا نوبت به رسیدگی قضایی نرسد.

*هیچ روزنامه، رسانه و خبرگزاری از ناحیه قوه قضاییه توقیف نشده است، جمعی از خبرنگاران با توجه به عفو مقام معظم رهبری آزادی مشروط گرفتند. *توصیه ما این است که جامعه مطبوعاتی خط قرمز‌ها را رعایت کنند؛ چاره‌ای نیست اگر جرمی انجام شد رسیدگی ماموریت اصلی ما است.

*با تلاش همکاران ما از آغاز سال ۹۹ تاکنون ۱۶۶ مورد از پرونده های قصاص با گذشت اولیای دم مواجه شدند و محکومان به قصاص زندگی مجدد پیدا کردند. *سال گذشته‌ هیچ واحد تولیدی با حکم قضایی تعطیل نشده است. *تعطیلی کارخانه ای را به هیچ عنوان بر نمی تابیم. *وضعیت فعلی ایجاب می کند که ما یقه بدهکاران بزرگ بانکی و یقه بدهکاران مالیاتی را بگیریم و حقوق جامعه را استیفا کنیم. *در یک سال گذشته در تهران و در حوزه مالیاتی ۲۳ هزار میلیارد تومان مالیات از بدهکاران عمده وصول شد. *بالغ بر هزار میلیارد تومان مالیات هم از ناحیه سازمان بازرسی وصول شده است. این مطلب تکمیل می شود …

مشاوره مالیاتی تضمین کاهش مالیات قانونی

اخبار مالیاتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نرم افزار آنلاین
Call Now Buttonتماس سریع